Main Menu

facebook instagram linkedin youtube
Blog
20
Μαρ

Διατροφή & ψυχική υγεία

Γράφτηκε από  Χριστίνα Κωστάρα, Μαρία Σκουρολιάκου

Διατροφή & ψυχική υγεία Χριστίνα Κωστάρα
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Med.Sci, Διαιτολόγος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ και Τμήματος Παιδικής Παχυσαρκίας ΙΑΣΩ Παίδων
Δρ. Μαρία Σκουρολιάκου
Επιστημονική Σύμβουλος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ

 

Η υγιεινή και επαρκής διατροφή, ιδιαίτερα όταν περιλαμβάνει συγκεκριμένους διατροφικούς παράγοντες, συμβάλλει σημαντικά στην εύρυθμη εγκεφαλική λειτουργία και γενικότερα στην υγεία του κεντρικού νευρικού συστήματος, επηρεάζοντας κατά αυτό τον τρόπο τη διάθεση και ψυχική μας υγεία.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, αυτή η μικρή μάζα της τάξης του 1.5 kg, δεν είναι μόνο το σπουδαιότερο όργανο του οργανισμού, αλλά και η «έδρα» της νόησης, των συναισθημάτων, των σκέψεων και των αισθήσεων. Ο τρόπος με τον οποίο βιώνουμε τα συναισθήματα, καλά ή κακά, αποτελεί σε κυτταρικό επίπεδο μία πολύπλοκη αλληλεπίδραση χημικών ουσιών και ηλεκτρικών δυναμικών, που διαδραματίζεται σε διάφορα σημεία του εγκεφάλου μας.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

 

Αναζήτηση στο Blog

Συνδρομή My Life

Συμπληρώστε τη φόρμα συνδρομής για να λαμβάνετε ΔΩΡΕΑΝ το περιοδικό My Life. Μετάβαση στη φόρμα

Όμιλος ΙΑΣΩ newsletter