Main Menu

facebook instagram linkedin youtube
Blog
28
Σεπ

Εγκυμοσύνη και Γυμναστική

Γράφει  ο Ιωάννης Λουλάκης

Εγκυμοσύνη και Γυμναστική Ιωάννης Λουλάκης MD, MSc
Μαιευτήρας – Χειρουργός Γυναικολόγος
Επιστημονικά Υπεύθυνος Μαιευτικού Τμήματος ΙΑΣΩ Θεσσαλίας

 

Η γυμναστική κατά την εγκυμοσύνη έχει σημαντικά οφέλη, καθώς:

  • Ενδυναμώνει τους μυς της ράχης και βοηθά στην καλύτερη στήριξη της μέσης και της κοιλιάς, η οποία φυσιολογικά δέχεται μεγαλύτερες πιέσεις λόγω του επιπλέον βάρους.
  • Η ενδυνάμωση των ποδιών βοηθά στη στήριξη του κορμού και την καλύτερη κατανομή του βάρους και συντελεί στη σταθερή βάδιση.
  • Η εκγύμναση των μυών της πυέλου βοηθά στον τοκετό, καθώς η έγκυος μπορεί να εξωθήσει καλύτερα και λιγότερο επώδυνα το έμβρυο.
  • Παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα ενδορφινών της μητέρας (ορμόνες που εκκρίνονται από τον οργανισμό και δημιουργούν ευεξία), η γυμναστική συμβάλλει στην καλή ψυχική υγεία της μέλλουσας μητέρας, καθώς και στη μετέπειτα φυσιολογική ανάπτυξη του εμβρύου.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Αναζήτηση στο Blog

Συνδρομή My Life

Συμπληρώστε τη φόρμα συνδρομής για να λαμβάνετε ΔΩΡΕΑΝ το περιοδικό My Life. Μετάβαση στη φόρμα

Όμιλος ΙΑΣΩ newsletter

Με την περιήγησή σας στο groupiaso.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.