Main Menu

facebook instagram linkedin youtube
Blog
08
Σεπ

Εγκυμοσύνη και Γυμναστική

Γράφει  ο Ιωάννης Λουλάκης

Εγκυμοσύνη και Γυμναστική
ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΟΥΛΑΚΗΣ MD, MSc
Μαιευτήρας – Χειρουργός Γυναικολόγος
Επιστημονικά Υπεύθυνος Μαιευτικού Τμήματος ΙΑΣΩ Θεσσαλίας

 

Η γυμναστική κατά την εγκυμοσύνη έχει σημαντικά οφέλη, καθώς:

  • Ενδυναμώνει τους μυς της ράχης και βοηθά στην καλύτερη στήριξη της μέσης και της κοιλιάς, η οποία φυσιολογικά δέχεται μεγαλύτερες πιέσεις λόγω του επιπλέον βάρους.
  • Η ενδυνάμωση των ποδιών βοηθά στη στήριξη του κορμού και την καλύτερη κατανομή του βάρους και συντελεί στη σταθερή βάδιση.
  • Η εκγύμναση των μυών της πυέλου βοηθά στον τοκετό, καθώς η έγκυος μπορεί να εξωθήσει καλύτερα και λιγότερο επώδυνα το έμβρυο.
  • Παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα ενδορφινών της μητέρας (ορμόνες που εκκρίνονται από τον οργανισμό και δημιουργούν ευεξία), η γυμναστική συμβάλλει στην καλή ψυχική υγεία της μέλλουσας μητέρας, καθώς και στη μετέπειτα φυσιολογική ανάπτυξη του εμβρύου.

Προτεινόμενες ασκήσεις

Αρχάριες
Δεν έχετε ξαναγυμναστεί

1ο τρίμηνο
Περπάτημα για 30 λεπτά δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, με διάλειμμα μιας ημέρας ανάμεσα σε κάθε φορά.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Αναζήτηση στο Blog

Συνδρομή My Life

Συμπληρώστε τη φόρμα συνδρομής για να λαμβάνετε ΔΩΡΕΑΝ το περιοδικό My Life. Μετάβαση στη φόρμα

Όμιλος ΙΑΣΩ newsletter

Στον ιστότοπό μας χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να επιτύχουμε την ομαλή, ασφαλή και αποδοτική λειτουργία του.