Main Menu

facebook instagram linkedin youtube
Blog
29
Ιουν

Διατροφή και το Καλοκαίρι γίνεται;

Γράφτηκε από  Ανδρομάχη – Ειρήνη Μπάλλα

Διατροφή και το Καλοκαίρι γίνεται; Ανδρομάχη – Ειρήνη Μπάλλα
ΙΑΣΔιαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Εξειδικευθείσα στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία
Συνεργάτης ΙΑΣΩ ΘεσσαλίαςΩ

Η αλήθεια είναι πως είναι αρκετές οι παγίδες γύρω από τη διατροφή που πολλοί μας καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και με επιτυχία να ξεπεράσουμε ετσι ώστε με το πέρας του καλοκαιριού να έχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε ένα υγιές και φυσιολογικού βάρους σώμα. Είτε λοιπόν επιλέξουμε να ακολουθήσουμε με πειθαρχία ένα πρόγραμμα διατροφής μέσα στο καλοκαίρι είτε θελήσουμε να κάνουμε ένα διάλλειμα, στον αγώνα αυτό, καλό θα είναι να έχουμε πάντα ορισμένες συμβουλές – tips στο μυαλό μας προκειμένου να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο τρόπο στις παρασπονδίες - εμπόδια που συναντάμε τους καλοκαιρινούς μήνες. Αρχικά να πούμε οτι το καλοκαίρι το έχουμε συνδυάσει με ξενοιασιά, ξεκούραση και χαρούμενες στιγμές που θα πρέπει να πηγάζουν μέσα από μοναδικές νέες εμπειρίες, οικεία χαρούμενα πρόσωπα, μαγικά τοπία αλλά και γιατί όχι, ξεχωριστές μυρωδιές και γεύσεις φαγητών. Ο στόχος αυτός θα συμβεί μόνο αν αποβάλουμε την έντονη σκέψη γύρω από το βάρος σώματος, την εικόνα σώματος αλλά και τη σχέση με το φαγητό που καθορίζετε πολλές φορές από την άσκοπη καταμέτρηση θερμίδων. Επομένως, είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε τον τρόπο για ένα ξεχωριστό καλοκαίρι χωρίς στρες, άγχος, και πίεση.

1. Επαρκής Ενυδάτωση

Η θερμοκρασία είναι στα ύψη αλλά και η έκθεση στον ήλιο είναι για πολλούς μέρος της καθημερινότητας, επομένως η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλους μας. Μπορούμε με δυο βασικούς τρόπους να αποτρέψουμε την αφυδάτωση τους καλοκαιρινούς μήνες. Αρχικά μέσα από την κατανάλωση τροφών που έχουν την ικανότητα να συγκρατούν στη δομή τους αρκετή υγρασία. Τέτοιες τροφές είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως η φράουλα, το καρπούζι, το αγγούρι και τα πράσινα φασολάκια, τα οποία καλύπτουν το 1/5 της ημερήσιας κάλυψης σε νερό. Σίγουρα όμως και το φυσικό μεταλλικό νερό θα πρέπει να καταναλώνεται μέσα στην ημέρα σε ποσότητα που εξαρτάται από το περιβάλλον, αλλά και από την εκτίμηση της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης του κάθε ατόμου. Γενικότερα ορίζονται για τους άνδρες 2,5 -3,7 λίτρα και για τις γυναίκες 2-3 λίτρα νερό την ημέρα.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Αναζήτηση στο Blog

Συνδρομή My Life

Συμπληρώστε τη φόρμα συνδρομής για να λαμβάνετε ΔΩΡΕΑΝ το περιοδικό My Life. Μετάβαση στη φόρμα

Όμιλος ΙΑΣΩ newsletter