Main Menu

facebook instagram linkedin youtube
Blog
22
Σεπ

Επιστροφή στο σχολείο με συμβουλές για υγιεινή διατροφή

Γράφτηκε από  Μαρία Σκουρολιάκου & Χριστίνα Κωστάρα

Επιστροφή στο σχολείο με συμβουλές για υγιεινή διατροφή Δρ Μαρία Σκουρολιάκου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Χαροκόπειου Πανεπιστημίου
Επιστημονική Σύμβουλος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ
Χριστίνα Κωστάρα
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, MMedSci Διαιτολόγος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ & Τμήματος Παιδικής Παχυσαρκίας ΙΑΣΩ Παίδων

Οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν και οι μαθητές έχουν ήδη επιστρέψει στο σχολείο! Επιστροφή λοιπόν στη ρουτίνα, τα ξυπνητήρια, το πρόγραμμα!

Καθώς σπεύδουμε να προετοιμάσουμε τα παιδιά για το σχολείο, αγοράζοντας νέα ρούχα, παπούτσια και σχολικά, καμιά φορά παραμελούμε το πιο σημαντικό, τη διατροφή τους.

Όταν το σώμα μας υποστηρίζεται με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, παίρνει την απαραίτητη ενέργεια για να τραφεί, να μεγαλώσει, να αναπτυχθεί, να ‘’επιδιορθωθεί’’.

 

Είτε είστε μαθητής που επιστρέφει στο σχολείο, είτε είστε γονέας που προσπαθεί να σχεδιάσει το πρόγραμμα διατροφής για εσάς και την οικογένειά σας, παρακάτω θα βρείτε 5 συμβουλές διατροφής και υγείας:

1. Εξασφαλίστε ότι το παιδί σας πίνει επαρκή ποσότητα νερού

Η χαμηλή κατανάλωση νερού, ιδιαίτερα σε περιόδους ζέστης, οδηγεί σε αυξημένο κίνδυνο αφυδάτωσης και κατά συνέπεια μείωση της πνευματικής απόδοσης, υπνηλία, κόπωση κ.ά. Τα σχολικά παγούρια είναι ένας εύκολος και υγιεινός τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι το παιδί σας θα πίνει νερό στο σχολείο. Αν το νερό δεν είναι ελκυστικό, δοκιμάστε να φτιάξετε «αρωματισμένα» νερά. Προσθέστε φέτες (ή στυμμένο) λεμόνι ή lime ή φέτες αγγούρι ή φύλλα δυόσμου κ.ά.

2. Προσφέρετε στο παιδί σας «ΑΛΗΘΙΝΗ» και ΘΡΕΠΤΙΚΗ τροφή

Προσφέρετε επαρκείς ποσότητες από ποικιλία θρεπτικών τροφών (π.χ. φρούτα, λαχανικά, γάλα και γαλακτοκομικά, κρέας, ψάρι, ξηροί καρποί, αβοκάντο, δημητριακοί καρποί) σεβόμενοι τις διατροφικές προτιμήσεις και απέχθειες του παιδιού σας και αφήστε το ίδιο να αποφασίσει πόσο και από ποιες τροφές θα φάει. Διαβάστε την λίστα των συστατικών στα προϊόντα εμπορίου που αγοράζετε και επιλέξτε εκείνα που είναι παρασκευασμένα με αγνές πρώτες ύλες. Να καταναλώνετε και να απολαμβάνετε τροφές, οι οποίες δεν θεωρούνται και τόσο «υγιεινές», με μέτρο. «Μέτρον άριστον» όπως έλεγαν οι μεγάλοι σοφοί στην αρχαία Ελλάδα.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Αναζήτηση στο Blog

Συνδρομή My Life

Συμπληρώστε τη φόρμα συνδρομής για να λαμβάνετε ΔΩΡΕΑΝ το περιοδικό My Life. Μετάβαση στη φόρμα

Όμιλος ΙΑΣΩ newsletter